קבוצת המדיטציה

כולנו דואגים לטפח את עצמנו, ואפילו מוכנים להוציא על זה הרבה כסף, אנחנו נסתפר, נאריך שיער, נדביק שיער, נפציץ אותו בלייזר, נתלוש אותו עם שעווה, נצבע אותו, הכל למען הטיפוח של תדמיתנו (וזה רק עם השיער…)

דמיינו לרגע שאתם מדינה. ישנו את שר החוץ, שאחראי על שמירת תדמיתנו כלפי חוץ. זאת שעיצבנו כל חיינו. הוא יגן עליה, יצא לקרב למענה, יתלונן, יצדיק, ישפוט, יוכיח, ישאף להצלחה ועוד כל מיני.

וישנו שר הפנים, הוא אותו אחד, שמנסה לקיים סדר בתוכנו. מנסה לתת מענה לבלבול שנוצר באותן שניות לפני ולאחר שקיבלנו החלטה או בצענו פעולה.

גדלנו ללמוד שעלינו לטפח את שר החוץ. ואנחנו כבר מומחים בתחום, מביעים כשרון עצום, ושליטה ברזי ההתאמה לסביבה. אבל מה עם אותו שר פנים? האם שר החוץ שלנו באמת מגן על מדינויות הפנים? או שבעצם הוא מבטל אותה? האם קורה לכם שברגע ששר הפנים מביע רעיון, שר החוץ מטיל עליו וטו מידי? האם בכלל ישבתם לשיחה עם שר הפנים שלכם לאחרונה?, בחנתם את המדיניות שלו?

האם תרצו לצאת למסע היכרות עם שר הפנים שלכם?

קבוצת המדיטציה מאפשרת למשתתפים, שעתיים שפויות בתוך שבוע עמוס. זמן שבו אתם לא חייבים להיות "צריכים", לא חייבים "להעמיד פנים" ו"להימדד" על מה שאתם יודעים או לא. שעה שבה שר החוץ יוצא לחופש, זמן איכות עם שר הפנים.

הקבוצה נפגשת פעם בשבוע, וכל מפגש מורכב ממדיטציה שלאחריה נקיים שיחה בנושאים השונים הנוגעים בחיינו.המדיטציה היא הדרך שלנו לעזור לאותו שר חוץ לצאת לחופשה קצרה, ולקבל נגישות לשר הפנים שלנו.

המפגשים ללא תשלום ומתאימים לכל מי שרוצה להעמיק את ההיכרות עם עצמו, לייצר הפסקה קלה ברצף האירועים היומי , לפתח הקשבה, להפסיק להיות "צריך", ללמוד להתבונן פנימה, ולהתחיל לספר סיפור חדש.

אתם מוזמנים.

לפרטים נוספים ניתן לפמות אלי במייל Gal.Shalev@gmail.com או בטלפון 054-809-7462

כתיבת תגובה